tisdag 8 maj

nu har en sån där trötthet kommit över mig igen. igår somnade jag redan klockan sju och sov till morgonen. och även fast jag sover så mycket så är jag lika trött varje dag jag kommer hem från jobbet, har lagat mat och lagt barnen! men idag tänkte jag försöka vara uppe lite längre så jag får umgås med rickard nått, för nu är han och jobbar och kommer hem om nån timme.

i söndags var vi i gryten på familjedag. vi gick tipspromenad, kollade på kaninhoppning, åt korv och nellie red på en liten ponny. och tydligen så hade jag vunnit på tipspromenaden, inte på antal rätt för jag hade bara 7/12 men jag vann på en utlottning. jag vet inte vad jag vann, men det återstår att se :) jag vart så förvånad för jag brukar aldrig vinna nått!

nu är det bara några dagar kvar innan det bär av till spanien. det mesta i väskan är packat och solkrämer köpta! ju färre dagar det är kvar slår det mig att jag måste klara mig utan dom här hemma i en hel vecka..

tyvärr så kommer jag nog inte hinna blogga nått mer innan jag åker, men vi får väl se om rickard slänger in nått inlägg. och det blir inga bilder idag heller då de är kvar i kameran. får bli en massa bilder när jag kommer hem från spanien istället!

ha det så bra alla så hörs vi!

uppdaterar med en bild som var med i tidningen från familjedagen


min kusin mathilda var också med oss. nellie ser lite sur ut, men det var nog för att det båste så kallt :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: