fredag 4 maj

är hemma med novalie idag också, hon hade fortfarande 38.8 i temp igår kväll. nu ligger hon och sover middag så jag tänkte passa på att blogga lite. jag är så sugen på att renovera nånting nu igen. jag går och funderar hela tiden vad jag kan tänkas hitta på. rickards bror har köpt lägenhet så jag hjälper han att måla istället, var där igår em/kväll och tänkte åka dit i eftermiddag också när rickard kommer hem. jag kan tänka mig att han vill ha det klart så fort som möjligt. och man blir ju ännu mer sugen på att renovera hemma när andra gör det :)

idag har jag rensat bland barnens kläder igen, en full papperspåse blev det som var för litet! nu ska jag dammtorka möblerna och dammsuga medans novalie sover. ni får ha en härlig fredag och helg! (bara en vecka kvar till spanien idag) wiho :)

och förresten, novalie tog sina första fyra steg själv idag, nämen redan!! ;)

här är min sötunge

image description
image description
Postat av: sarah

Åh vilka fina bilder! <3

2012-05-04 @ 17:15:12
URL: http://ssashley.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: