onsdag 14 mars

jag vet, det händer inte så mycket på bloggen. det beror på att det händer för mycket annat runt omkring. eller nja, det händer väl egentligen inte så jätte mycket, men jobb, vardag, barn och träning har tagit all tid. jag har även sovit väldigt mycket senaste tiden, somnat senast nio på kvällarna, men det kanske jag har behövt också. har även en del saker som jag grubblar på, som jag hoppas att jag snart kommer finna svar på ..

idag är jag hemma med novalie som är risig i magen. det går magsjuka på dagis också så troligtvis så är det sånna otäcka baciller, för det luktar inte allt för gott! det är så svårt att veta med novalie eftersom hon från och till är dålig i magen, det kan ju bero på tänder eller mat. fast jag börjar faktiskt fundera nu om det är nått som hon inte tål eller så, för inte nog med att hon är dålig i magen nästan jämt så är hon allmänt grinig. fast vi kanske tycker det bara för att vi jämför med nellie som aldig grät i onödan. men det är ju synd om novalie faktiskt har ont i magen! ska tala med bvc.


en dålig bild från i söndags när vi var i badhuset

nu vaknade novalie så det får bli en längre uppdatering en annan gång. kanske vi ska ta och baka lite bullar nu istället!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: