lördag 17 mars

go middag!

nu har vi tagit en välbehövlig liten vila efter en hektisk förmiddag. novalie ligger och sover i sin säng, nellie i våran och rickard i soffan. vi har åkt på en förkylning här hemma, vi går runt och nyser och snörvlar.

morgonen började tio i sex idag av att nellie ville att vi ska slå på tv:n. så det var bara att göra som hon ville. låg väl inte kvar i sängen allt för många minuter innan det var dags att studsa upp och göra frukost.

sen så frågade jag barnen om vi skulle rensa deras klädgarderob och fick ett jubel till svar :) så vi började med att slänga ut alla kläder på golvet (jag var tydlig med att säga att vi bara får göra så när mamma säger till) sen var det bara att börja vika och rensa ut det som var för smått eller som behövdes slängas.



och titta så snyggt det blev :)





vi tog även tag i att rensa lite i källaren och rickard och nellie åkte iväg och slängde skräp. är det någon som känner att de eller känner nån som behöver barnkläder så har vi en hel del till övers. har även amningskudde, bärsjal, bärsele, babygym, hoppgunga, bröstpump, helt ny grind mm. bara att höra av er :)

till lunch blev det våfflor, sylt och grädde. en riktig lördags lunch! men jag hade lite kvar av min kebabrulle från igår så jag började med den, men då ville inte nellie äta våfflor så jag fick byta tallrik med henne istället!



goding

var meningen att jag och rickard skulle snickra ihop en ram till fotot som jag har som header som ska hänga i vardagsrummet, men vi är nog lite för sega för det. kanske får bli imorn istället..
Postat av: Louise

Vad är det för grind? :)

2012-03-17 @ 23:28:42
URL: http://louisegranberg.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: