torsdag 9 februari

Gokväll!
Har varit hemma idag också pga smittorisken, men mår mycket bättre! Var ju så himla härligt väder idag så jag och novalie tog oss en promenad längs älven förut idag. Var skönt att komma ut från alla baciller här hemma.


nellie beställde pytt i panna och ägg till lunch idag, så det fick det bli (själv så åkte jag och köpte mig en god kebabsallad)



nu är det nästan bara 2 veckor kvar tills lilla novalie ska börja dagis, så det är bäst att lära sig att äta själv! det kommer bli en stor omställning för alla här hemma. pappan börjar jobba och det är jag som ska skola in. vi har fått plats på samma dagis/avdelning som nellie, så vi får se hur det går. men det är såklart mest praktiskt så. och så har ju novalie tryggheten i henne också, om hon nu har nån. jag hoppas det kommer gå bra, men jag är lite osäker för novalie är en liten kelgris som gärna vill vara nära mamma och pappa. men det ska nog gå :)
Postat av: elin andersen

skönt att ni hittat tillbaka till varann=). tänkte bara höra ang dagiset. hur är regnbågen det lätt lite negativt i inlägget. ville bara kolla för vi börjar ju fundera lite ocg det är ju närmast så

2012-02-28 @ 13:02:47

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: