tisdag 21 februari

dags för en liten uppdatering här kanske, fast har inte så mycket att säga. förra veckan var det fullt upp så jag hann inte blogga något. i söndags hade vi första kalaset för novalie, så helgen gick åt till städning och bakning. men det är alltid roligare att baka själv! jag gjorde bla. en marsipantårta med ett lager hallonmousse och ett lager dumlefluff, och det vart riktigt gott faktiskt. gjorde rocky road brownies också och dom vart också lyckade. till helgen är det dags igen, då är det kalas nr två, men då för rickards släkt. det är kul men samtidigt skönt när det är över ;)



nu har jag nyss kört 30 min på min crosstrainer, och det känns så skönt att vara igång att träna igen efter 1 månads vila! träningen får mig verkligen att må bra. imorn får det bli ett pass på gymmet.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: