Söndag 12 februari

Hej alla fina!

Ligger just nu i sängen på hotellrummet och tar igen oss efter en god frukost! Helgen har spenderats i Stockholm. Igår strosade vi runt lite på stan och jag passade även såklart på att ta en fika med min syster som bott här i 6 år, fast jag har inte hälsat på henne förns nu! Det var jätte mysigt, men mina fötter mår desto sämre. Jag skulle inte ha valt klackar kanske, eller iaf tagit med mig ett par reservskor.

Nu väntar vi på att affärerna ska öppna så att vi kan börja shoppingen. Igår blev det mest att man kollade runt massa, finns ju så mycket här så man vet inte vart man ska börja kolla.

Halv fyra går tåget hem till Degerfors igen, vill pussa på mina små älsklingar nu!!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: