torsdag 26 april

nu har det varit dött här ett tag igen. jag har egentligen inte gjort så mycket. tiden har gått åt till att ta hand om familjen och jobb, sen blir min kvällströtthet bara värre och värre. jag kan somna halv åtta på kvällen utan problem, men jag brukar försöka hålla mig vaken till nio i alla fall. rickard gjorde illa knät i lördags när han spelade fotboll med jobbet så han har hoppat på kryckor, men det börjar bli bättre nu tror jag! tyvärr så har jag blivit irriterad på honom när han inte kunnat hjälpa till med saker, men det är nog lätt att det blir så när båda barnen tjatar/gnäller på mamma! så det ska bli skönt att han snart är bra igen :)

imorgon är det fredag och då blir det ledigt i fyra hela dagar, skönt med långhelg! och nu är det inte långt kvar tills vi åker till spanien heller. jag måste bara hitta en bikini innan dess. tänkte åka till min syster i karlstad på lördag och se om jag kan hitta något. men usch vad jag egentligen inte vill gå runt i bikini. men jag får strunta i det och njuta av sol, god mat, mina systrar & mamma och det jag behöver mest av allt - lugn och ro och komma bort ett tag. det passar väldigt bra just nu! även om jag kommer sakna mina tre älsklingar där hemma så otroligt mycket!! förra gången jag var i spanien med mamma när nellie var 1 år så tog ju rickard över bloggen så att jag kunde följa den från spanien, jag ska nog tala med honom om han är villig att göra det igen, för det verkade som om alla tyckte om det :)

nu blir det snart till att titta på BigBrother, vi spelar in varje kväll och kollar dagen efter eftersom det är så sent. jag tror faktiskt inte att jag har missat mer än ett avsnitt, det har blivit som en vana för oss att slå på när barnen somnat.

vi har alltid lagt barnen tidigt på kvällen(sex-halv sju) för att få lite egen tid, för vi går hellre upp tidigt på morgonen. men nu senaste tiden så har novalie ibland börjat vakna redan fem, och det tycker jag är lite väl tidigt. men får jag sova till sex i alla fall så är jag nöjd!

image description

trött lite tjej
Postat av: Elin

Lugnet på kvällen är guld värt! Här e vi också uppe med (före) tuppen! Hoppas du får det underbart på semestern! Va stor hon har blivit lilla Novalie :)

2012-04-26 @ 19:38:13

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: