söndag 29 april

två dagar kvar av april månad, nu borde värmen börja komma. kollar man på vädret nu så ser det ju lite bättre ut de närmsta dagarna och sen visar de regn igen... jag får hoppas på sol i spanien istället!

igår efter att vi vaknat och ätit frukost åkte jag till min syster i karlstad. när stan öppnade så åkte vi dit, så skönt att komma iväg ensam och kunna shoppa. hittade inte så jätte mycket, men ett par jeans och en t-shirt till mig själv och några t-shirtar till nellie. det var meningen att jag skulle hitta en bikini, men det var lättare sagt än gjort. så nu ska jag be en som syr bh:ar och bikinisar att sy en överdel till mig, då får jag ju den i alla fall som jag vill :)

nu sover den minsta middag och sen när hon vaknar tänkte vi åka in till karlskoga och storhandla mat. kanske vi tar en fika nånstans också!

image description

sarah
Postat av: sarah

så kul att du kom finis! <3

2012-04-29 @ 12:24:21
URL: http://ssashley.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: