onsdag 4 april

imorgon är det helg igen, skönt med långhelg och flera dagar tillsammans med familjen! sitter och bläddrar i lite baktidningar som jag fick låna av en kollega. vi ska ha påskmiddag på lördag och min uppgift blev att göra efterrätten, men jag har inte riktigt kommit på vad jag ska göra än. vill göra nått som man inte alltid annars gör.

nu kommer jag snart få en ny design på min blogg! en tjej från en blogg som fick barn på samma dag som vi (novalie) håller på och hjälper mig. jag känner henne inte utan jag bara följer hennes blogg, men hon är ändå så snäll som vill hjälpa mig! det uppskattas verkligen då jag inte är så jätte duktig vad det gäller bloggdesign!

idag direkt efter jobber åkte jag iväg och solade och tränade. jag brukar göra det på onsdagar då rickard hämtar barnen. det är faktiskt skönt att en dag i veckan få lite egen tid och inte behöva stressa hem för att hämta barnen och laga mat. jag har ju varit förkyld väldigt mycket sista tiden och nu känner jag av i halsen igen, typiskt..


image description

Postat av: Tina - Minnas mamma

Sådär! Hoppas du känner dig nöjd :) Jag själv gillar verkligen utseendet på inläggsrubrikerna och tiden,datumet,kategorin och kommentarsknappen där under! Bilden i headern blev också jättefin när den blev lite större och fick bättre position på bloggen :)



Kram!

2012-04-05 @ 08:19:45
URL: http://hejtina.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: