fredag 6 april

nu så är bloggdesignen färdig. det är http://hejtina.blogg.se/ som har varit så himla snäll och fixat detta åt mig! :) uppdatera min blogg om ni inte kan se den nya designen!

idag har jag och nellie varit hos min mormor och morfar på påskmiddag. rickard och novalie var hos hans bror på kalas som fyllde år igår. vi fick i alla fall jätte god mat och jordbubbar, grädde och glass till efterrätt som vanligt. sen så har även en hel del godis slinkit ner idag. vi var och köpte en stor påse förut ifall det kommer några påskkärringar imorn. så nu sitter man här och är jätte mätt. men man kommer väl vara lika hungrig imorn igen, då ska vi till pappa och åsa och äta påskmat!

min kusin som är nio år följde med oss hem idag också då hennes pappa skulle på hockey och fest ikväll. det tyckte nellie bara var kul, så dom har lekt nu hela eftermiddan. nellie och novalie sover nu, men mathilda sitter här med mig och äter godis :)


Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: