Lördag 7 april

Gokväll! Nu ligger jag här igen och har ont i magen. Jag är verkligen en allt eller inget person. För idag har jag mosat i mig massa gottigheter igen. Blev bjudna på jätte god mat hos pappa och Åsa och efter det vart det två efterrätter. Sen så har det blivit att man småätit godis hela dagen också. Nellie har också fått en massa godis. Men jag hällde allt godis i en påse nu och så sa jag till Rickard att han skulle gömma den, för vet jag och nellie vart den är så kan vi inte låta den vara! Och nu ska vi försöka vara utan godis ett tag, inge bra för varken nellie eller mig!

Skönt med ett träningspass imorn igen, tror det blir lite löpning och ett easyline killer pass!

Så fina tjejer

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: