torsdag

idag har varit en lång dag, men vi har fått massa gjort också. novalie vaknade och ville ha mat strax efter fem, när hon hade ätit klart och blöjan var bytt så vaknade nellie. och idag ville hon inte ligga och titta på tv som vi brukar, så det var bara att gå upp och göra iordning frukosten. idag kokade vi havregrynsgröt och ägg. och nellie åt lika mycket som hon brukar, vilket tyder på att hon blivit frisk :) och hon sov i sin säng hela natten och novalie i sin vagga. så jag fick sova i min egna säng också :)

efter frukosten passade vi på att storstäda medans novalie sov. nellie och jag skurade badrummet och dammtorka medans pappan dammsög. riktigt bra städteam ;)

sen tog vi en promenad ner till kronhallen och köpte blöjor och tvättservetter. det går åt en hel del blöjor nu när novalie gör nummer två tio gånger om dagen ungefär.

redan klockan tio var vi hemma igen. vi åt en tidig lunch och sen så vilade vi lite i soffan och tittade på skidor.

nu ikväll så har fia varit här och hälsat på också. längtar så nu tills dess att hennes lilla plutt ska titta ut!


mina godingar

imorn har vi tänkt att gå till öppna förskolan på förmiddagen, så nellie får leka lite med sina kompisar. sen efter lunch ska vi till rickards syster som fyller år idag. och sen på kvällen så ska vi hem till pappa och åsa och ha lite fredagsmys. så imorn har vi nått att göra i alla fall :)



bild från igår (novalie & linus)
Postat av: jessi

Myysbild!!!!!

Gud svårt det där med datummarna.. Med Filippa gick jag över ifrån 8e feb till 17e feb, Fruktansvärd seg väntan., Jag tror ju själv mer på slutet mars om dagarna stämmer så som jag tror att de borde..Jobbig känsla, UL brukar väl visa ganska så korrekt.. men, ja du vet, man blir ju lite "störd" när ens egna beräkning blir så senarelagd sen..

Jag skall kika lite på dem så kanske det ramlar in beställning ifrån oss lite senare då;) jag bara älskar dem!

2011-03-04 @ 09:21:45
URL: http://besure.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: