tisdag

tänkte bara berätta att vi lever här hemma. jag har inte haft något sug att blogga, har hellre velat spendera min tid med barnen. nu känns det i alla fall som att jag har kommit in i min roll som tvåbarnsmamma. saker och ting rullar på, men visst är det en hel del att göra. novalie har fått kolik på kvällarna. så henne kan man inte lägga ifrån sig då. och det har ju även varit den tiden som varit min egna tid eftersom nellie sover då, så det är en till anledning att bloggandet uteblivit. men nu är nellie på dagis och novalie ligger och sover här bredvid mig, så då passar jag på att slänga in ett inlägg.

nellie har fått nya dagistider. nu har jag valt att hon ska gå tisdagar, onsdagar och fredagar 7.30-12.30. det passar bättre för oss. eftersom de små liven vaknar runt sex halv sju så är det då bara att ge novalie mat och sen göra oss klara för att gå till dagis. novalie vill gärna komma ut på en promenad direkt på morgonen efter maten, då hon kan få lite magknip då också. sen går novalie och jag hem och äter frukost. så har vi några timmar på oss att mysa och fixa lite hemma innan det är dags att hämta nellie. eftersom jag hämtar henne direkt efter maten så får hon sova middag direkt när hon kommer hem istället för på dagis. är första dagen idag med de nya tiderna, men jag tror att det kommer fungera bra :)





gott med äpple - älskar mina underbara barn!
Postat av: Chicmommy

Hihi så söt bild :)

2011-03-28 @ 22:56:33
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: