söndag

igår blev det ingen bloggning. vi spenderade dagen i örebro. först åkte vi till lager 157 och stadium outlet och till sist blev det en runda på marieberg också. båda barnen skötte sig hyffsat bra. nellie har ju blivit lite av ett monster här hemma, hon vill inte göra det eller det och bara skakar på huvudet och slår med händer och ben. nejdå, hon är inte så hela tiden, men så fort det inte blir som hon har tänkt sig eller vill så gör hon så. och det är inte alltid så lätt att veta vad hon vill heller. vi åt kina buffé på marieberg som vanligt :) fick med mig lite kläder hem också, några toppar och ett par tights. ska inte köpa så mycket kläder nu precis efter förlossningen för det är svårt att veta hur jag kommer se ut om några veckor i kroppen. jag får leva i tights och toppar så länge, jeans får vänta ett tag till. men det är ju mycket skönare med tights i alla fall :)

på vägen hem sov barnen så då passade vi på att åka förbi McDonald´s och köpte oss varsin McFlurry ;) sen stannade vi förbi rickards föräldrar en stund innan vi åkte hem. vi var så mätta efter buffén och glassen så det fick bli chips och godis till kvällsmat lite senare! sen kollade vi på melodifestivalen, men jag somnade efter en stund..

nellie och novalie vaknade båda två strax efter klockan sex imorse, så då var det bara att stiga upp och göra iordning frukosten. efter frukosten så slängde jag i en tvätt och sen tog jag med mig nellie och båtsman på en promenad i solen så pappan och novalie fick en liten stund för sig själva och mysa hemma. novalie sov fortfarande på rickard när jag kom hem så jag hann ta en dusch också innan det var dags att mata nova.

i eftermiddag ska vi till mamma på kalas då hon fyllde år i torsdags. sen har jag betällt pannkakor till kvällsmat. när jag var yngre tyckte jag inte ens om pannkakor, men nu vill jag ha det minst en gång i veckan! är väl för att det är sött och gott :)

kameran är på laddning, så bilder får vänta tills imorgon.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: