god morgon


sitter just nu i soffan framför vakna med the voice och känner mig oerhört pigg. novalie ligger här med mig och sover och pappan och nellie sover i sovrummet, de verkar ha tagit sovmorgon idag. men jag är ju morgonpigg så jag kunde inte sova längre. har precis ätit lite fil och flingor och tänkte strax gå upp och fixa lite här hemma. ska baka bröd, för till lunch blir det kycklingsoppa. och när novalie har vaknat och ätit så tar vi nog en promenad också, perfekt sätt att starta dagen på! är skönt att gå ut och gå nu när man är 10kg lättare igen.

i söndags provade vi att köra syskonvagnen med båda barnen i, men då kändes det lite tungt för mig att köra. berodde nog både på att jag inte hade så mycket krafter och att det var lös snö som man slira i. men det blir nog bättre när jag fått lite inre magmuskler tillbaka, för det känns verkligen i magen när jag tar i. eller rättare sagt, jag har inget att ta i med ;)

efter lunch ska novalie och jag troligen åka till magdalena och hennes familj och hälsa på. för 3 månader sen fick hon sitt andra barn, men vi har bara hunnit träffats en gång sen dess. så linus kommer ju kännas jätte stor till skillnad mot novalie. eftersom nellie fortfarande är sjuk så får hon stanna hemma med rickard. jag vet att hon gärna skulle vilja följa med och leka med hannes, men det får vänta till nästa gång.

nej, nu är det dags att ta tag i dagen :) hoppas ni får en bra dag alla!
Postat av: jessi

Åh! Det låter som en underbar start på morgonen! Jag längtar så tills jag kan a mig ut på promenad här hemma igen, Isen är Livsfarlig, (skönt att ha den att skylla lite på med iofs;) för jag måste säga att jag är Otymplig! ((minns inte att det var så under 1a grav, heller..:S ))

Tack för tipset! Skall kika runt lite, den verkar ju super! Samt att man slipper böja sig så mkt.. om man nu får problem med det, (sist hade jag stora bekymmer efter förlossnignen med det mesta..)

Det är BF i April, 15e, (först 28e mars, sedan 9e april o sen 15e,) Så precis som det var för er så är det lite hajkonsvajkon med datummen..=)

Underbara tavlor du gör med! (gör du dem fortfarande) ?

2011-03-02 @ 20:28:48
URL: http://besure.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: