fredag

fredag idag :) lika härligt även fast vi inte jobbar!

idag har vi varit på öppna förskolan hela familjen. vi var där för nellies skull så hon kunde få leka lite. de firade även att de hade haft öppet i 9 år. så vi åt fruktsallad och glass :) vi var där i 1,5 timme, det var lagom för nellie idag. novalie låg och sov hela tiden, men det var skönt att jag inte behövde sätta mig där och amma. inte för att jag har så mycket emot att amma offentligt, men det är skönare och lite smidigare att göra det hemma. novalie har blivit lite snorig, men vi ger henne koksaltlösning i näsan innan hon får mat så det släpper lite. hon har i alla fall ingen feber, så det är nog ingen fara.

nu sover nellie middag. sen ska vi åka och handla lite och köpa present till rickards syster. sen ska vi hem till henne och hälsa på innan vi åker till pappa och åsa.

har inte så mycket mer att dela med mig av idag, så vi hörs väl imorn igen :) hoppas ni får en bra fredagskväll!



nellie tror att babysittern var till för henne och dockan
Postat av: Jossie - Gravid i v. 42

Hehe söt bild :) Trevlig helg på er! Kram

2011-03-04 @ 13:27:09
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: