4 år

idag har älskling och jag haft 4 års middag. det blev oxfilé med råstekt potatis och champinjonsås. och gud så gott det var. till efterrätt åt vi marängsviss och nu har vi också mosat en massa godis! så nu får det räcka med gottigt för idag. känns som man inte kommer vilja äta godis på flera veckor, men jag vet att vi kommer sitta med resterna här imorn kväll redan ;)



känns som det var igår jag träffade rickard, samtidigt som det känns som vi har känt varandra hela livet. men ändå så har vi hunnit med en hel del på de 4 åren vi haft tillsammans. vi har bott i lägenhet, köpt två hundar, varit på två utlandssemestrar, köpt hus och fått två barn. plus en massa massa mer :) jag älskar honom och tror på våran framtid tillsammans!



vi kunde inte gjort det bättre <3
(fråg mig inte vad nellie har för tröja på sig, en ful iron maiden tröja som rickard köpt på marknad)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: