måndag

nu var det en vecka sen sist som ni hörde från mig. men den senaste veckan har varit ganska upp och ned, mycket känslor och mycket tankar hit och dit. men det är om saker som jag inte vill dela med mig av på bloggen..

idag har i alla fall siri och sofia varit här och umgåts med oss. de kom strax efter åtta när det var dags att gå och lämna nellie på dagis. sen tog vi en promenad innan vi gick hem och åt frukost nummer två. har rensat ut en massa kläder från nellie och novalie som är för smått, så de påsarna gick även fia igenom och hittade lite till siri. har en hel del kvar, så är någon intresserad av kläder i storlek 50/56/62 så är det bara att höra av sig.



min syster ringde även idag med en positiv överraskning! älskar när man får höra positiva saker när man själv inte mår så bra.

just nu ligger de små barnen ute i vagnen och sover middag. och jag väntar på att magdalena ska komma hit med barnen. då blir det fullt hus här hemma, men mina två och hennes två! var längesen hannes och nellie lekte nu så det ska bli spännande att se hur det går :)

i lördags var vi på familjedagen i lunedet. nellie kanske var lite liten för de flesta saker, men det var roligt att bara komma ut och göra något tillsammans. tog lite bilder också.

ponnyridning - men för nellies del räckte det med att få klappa hästen

 

fiskdamm

 

rutchbanan blev en favorit, rickard fick åka säkert 30 gånger medans jag gav novalie mat. nellie skrek bara "igen igen"

 

sen slocknade dom båda två i soffan när vi kom hem

 


men efter en stund vaknade dom till liv igen :)
Postat av: Kristin

Hej!

Vet att det är ett tag sedan du skrev detta inlägget nu men om du har några små kläder kvar så är jag intresserad. Du kan väl maila mig i så fall.

MVH Kristin

2011-08-07 @ 17:10:00

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: