fredag

vilken härlig dag vi har haft idag. blev på strålande humör direkt när jag såg vädret när jag vaknade. även fast jag visste att det skulle bli fint idag. vi började med att äta frukost och sen bakade vi tårtorna tills kalaset imorgon. när klockan var åtta var vi redan ute, sen så var vi ute till halv sju nu ikväll. barnen har skött sig så bra ute så både mamman och pappan har lyckats bränt sig lite. tältet fungerade jätte bra och novalie kunde ligga där i, i sin babysitter. sen så har vi spelat fotboll med nellie, nellie har badat i sin lilla pool, min pappa och rickards pappa var även här och hjälpte oss att sätta upp partytältet. och till lunch blev den kebabrulle till föräldrarna och nellie fick korv och potatissallad. nellie var med rickard in på pizzerian så då fick hon med sig en klubba som hon fick efter maten. men hon visste inte riktigt hur man skulle äta en klubba, men det kom hon ganska snabbt på :)





imorn ska vi fixa lite på förmiddagen, sen är det fika för släkten klockan tre och klockan sex börjar festen! hoppas det blir en lyckad dag :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: