söndag

oj oj så längesen det var jag skrev något här. det har varit mycket annat som fyllt upp min tid. jag ska berätta att jag bland annat börjat jobba igen. men den här gången är jag inte tillbaka till trascom.. jag fick en tjänst på KGA Logistik som administratör, där jag än så länge trivs :) jag sökte tjänsten då jag hörde att de skulle anställa en, troligtvis till hösten. Men jag började jobba redan några dagar efter intervjun. Så det vart en riktig omställning här hemma. Nu jobbar jag på heltid och Rickard är pappaledig på heltid, vilket fungerar jätte bra hittils! Visst är det lite tråkigt att jag inte hinner träffa barnen så mycket som jag vill på vardagarna, men då blir det mer kvalitetstid på helgerna. Och det är ju så det blir sen när båda jobbar i alla fall.

tiden går lika fort som vanligt. novalie blir fem månader redan nästa vecka. tänkte jag skulle göra en uppdatering om henne i ett enskilt inlägg sen. och nellie fyller 2 år om en månad. jisses!

just nu är det inge bra här hemma, vi är genomförkylda med feber, snuva, halsont och hosta alla fyra! usch säger ja! vi får helt enkelt ta hand om varandra allihopa. känns som den här dagen mest kommer att spenderas i soffan.

midsommar spenderades hos emma&adam med god mat och trevligt sällskap

sis var även hemma på besök :)

 

fick fint väder veckan innan jag började jobba i alla fall, så då fick nellan bada

 

och en studsmatta har hon tjatat till sig ;)

Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Oj, men härligt att du fick heltidstjänsten du sökte då! Kul för Rickard att vara pappaledig också kan jag tönka mig. Härliga bilder på Nellie! :)

2011-07-17 @ 23:28:50
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: