lördag

sitter här i min ensamhet, barnen sover sen ett tag tillbaka och rickard är och badar tunna och dricker öl. igår var jag borta med mina kollegor och åt god mat & drack så ikväll var det rickards tur. och det känns faktiskt ganska skönt att vara "själv" hemma en stund. hade ingen ork egentligen för att laga nån kvällsmat, men jag slängde nyss ihop lite rotfrukter som jag har i ugnen nu. det blir nog gott att doppa i bearnaisesås!

jag är så sugen på att renovera/möblera om och så hemma, men jag får nog lugna mig ett tag nu när vi köpt ny bil. vi var i mellerud i onsdags och köpte en vw tiguan -09, så nu har vi inte så mycket sparpengar kvar. för eftersom det var jag som ville ha just en sån bil så fick jag lägga till lite sparpengar också. men det var det värt! för den är så fin och skön att köra.

har hittat så fina möbler som jag vill köpa till vardagsrummet också. men det får nog vänta tills i höst då jag hunnit spara ihop lite pengar. på måndag kommer jag få riktig lön. ska bli så skönt nu när man levt på mammapenning i 2 år.

den här skänken funderar jag på att ha som tv-bänk



och det här vitrinskåpet är ju bara såå fint

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: