vecka 37

igår gick vi ju in i vecka 37, så dags för en uppdatering.


vecka 36+0 (med 2:a barnet)



vecka 35+0 (när jag väntade nellie)

det är faktiskt skillnad på hur magen ser ut. den här gången är magen rundare och den syns mer. markeringen för magen (strecket under stjärnorna) syns betydligt mycket mer den här gången. när jag väntade nellie så hade jag knappt någon markering för magen.

tecken på förlossningen som jag hade när jag väntade nellie: var väldigt dålig i magen cirka 2 veckor innan nellie föddes. sen natten innan hon föddes så kallsvettades jag jätte mycket. det var ju först när värkarna kom sen på morgonen som jag förstod varför jag hade gjort det. inatt kallsvettades jag en hel del, så då slog det mig att det faktiskt gjorde det förra gången. men magen är fortfarande i trim. så det kanske är ett tag kvar ändå. det sägs ju att magen brukar sköta sig själv och tömma sig innan förlossningen, så det ska gå lättare då. bara att hoppas på att bli dålig i magen snart ;)

håller på att skriva en lista på saker som jag ska packa ner i bb-väskan. så det kommer upp en lista på bloggen sen också. i helgen ska det mesta vara färdigpackat ifall den lilla får för sig att komma tidigt.

vi längtar efter det som väntar där inne!
Postat av: Jossie - Gravid i v. 37

Jag tycker också att din mage ser annorlunda ut denna graviditet, men måste säga att din mage är superfin! :)

2011-01-28 @ 13:06:50
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: fiia

Jäklar vilken skillnad! hiiih :) sååå fint mage! :) snart är det dags, vad skoj! :) vi får höras här någon dag. puuuuss!

2011-01-29 @ 09:23:22
URL: http://ettmiirakel.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: