torsdag

nu är det snart helg :) är så skönt att kunna längta till helgerna när jag jobbar på veckorna. i helgen ska jag nog åka på loppis och se om jag hittar något att renovera. jag måste ju ha något att sysselsätta mig med när jag är ledig innan nästa bebis tittar ut. även om jag också ska försöka att vila så vet jag att jag inte klarar av att göra det hela tiden!

idag kände jag för att hitta på något med nellie. så vi tog nya barnvagnen och gick upp till öppna förskolan. de öppnade i tisdags nu igen efter jul, så det var en massa barn där idag. det var även sångstund som det alltid är på torsdagar. nellie tyckte det var roligt att vara där idag också även om vi inte varit där på länge. strax innan elva gick vi hem och lagade mat. gjorde mat tills ikväll också så att rickard slipper, för jag vill absolut inte ha korv och makaroner eller nått som det nog hade blivit i så fall :) istället gjorde jag fiskgratäng och potatis, mycket godare! nu har jag nått att längta till när jag sitter på jobbet i eftermiddag.

nellie sover middag nu (som hon brukar göra när jag bloggar) och jag har målat tripp trapp stolen med lackfärg en gång. nu ska jag läsa igenom min blogglista innan nellie vaknar. sen blir det dagis och jobb.



nu är vaggan upphängd bredvid sängen igen och väntar på bebis <3
Postat av: Jossie - Gravid i v. 34

Åh va fint med en babyvagga som hänger! Hade ni den till Nellie också? Vad roligt att åka på loppis, det hade jag också velat gjort men tycker det är så svårt att veta vart loppisarna finns någonstans, haha! Och förresten, måste fråga. Har ni bestämt något namn till bebis än? Tycker Nellie är ett himla fint namn, men så är det slutet på mitt efternamn också haha!

2011-01-13 @ 13:51:35
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: