torsdag

går in i en ny vecka idag igen, vecka 36. hade vi räknat med det första datumet vi fick så skulle vi nu vara i vecka 38. så det återstår att se vad som sker. bara för det så går jag väl över 2 veckor! längtar så efter dig där inne nu!

sammandragningarna forstatte under hela kvällen igår, såfort jag reser mig upp så drar det igång. och samma sak är det idag. är ju så fint väder ute så helst skulle jag ju vilja ge mig ut på en promenad. men det går absolut inte. är hemma med nellie idag eftersom hon var dålig i magen igår. idag har hon inte bajsat en enda gång än och hon verkar pigg, så känns ju lite dumt att vara hemma. fast var det så att det var magsjukabakterier så ska det ju gå 2 dygn innan hon får komma tillbaka till dagis. nu har vi precis ätit lunch och nellie sover middag. på förmiddan idag har vi mest legat och myst, tittat på film och lekt med duplo.

nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra till kvällsmat, tacopaj eller laxfilé blir det nog.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: