tisdag

blir lite dåligt med bilder just nu. har inte riktigt tid på samma sätt som när jag var mammaledig på heltid. nu hämtar/lämnar jag på dagis, jobbar och fixar här hemma så då hinns det inte med. men snart så är jag ju mammaledig på heltid igen, så då kanske det blir fler inlägg och fler bilder.

idag har jag jobbat från 8 till 12. känns alldeles lagom för kroppen att jobba 50% nu de sista veckorna. tog en promenad till dagis klockan två när nellie hade sovit middag. var tänkt att jag skulle gå förbi affären och handla lite också, men jag kom inte så långt med vagnen i det här snöovädret. nu kan det sluta snöa tycker jag och bli vår snart! ser fram emot de härliga vårpromenaderna med syskonvagnen :)

nu är bordet färdigmålat också, så nu ska det bara torka några dagar innan vi kan använda det. vill att färgen torkar ordentligt innan det ställs saker på bordet, så det inte blir fula märken direkt. men jag antar att nellie kommer vara duktig och göra märken ändå. funderar på att eventuellt häfta fast en fin vaxduk på bordsskivan nu när barnen är små och hackar i bordet, blir ju lite smidigare att torka av och inte lika djupa hack. får se om jag hittar någon fin. stolarna är inte klara än, men det känns inte lika bråttom, det tar jag när jag får lust och ork.

jobb imorn med 8-12, sen är jag ledig torsdag och fredag.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: