tisdag morgon

godmorgon!

nellie och jag har precis varit uppe och ätit lite frukost. nu ligger vi här i sängen och tar igen oss lite. har fått lite ideér om vad jag ska blogga om framöver. dels över mina planer efter nästa mammaledighet som jag har en hel del funderingar över, mina renoveringsprojekt här hemma, ska även försöka få in några magbilder från hela graviditeten (på torsdag går vi ju redan in i vecka 35), och självklart en hel del om nellie. och lite mer bilder på henne vore väl inte fel heller.

då hörs vi lite senare idag :)
Postat av: Mamma Stinas Dagbok

Låter ju spännande med dessa planer! =)

2011-01-11 @ 09:16:16
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: