tisdag

kylskåpet hade kommit idag, så det blir till att byta till det imorgon när rickard slutar jobbet.

när jag kom hem från jobbet idag passade jag på att vila lite innan det var dags att hämta nellan på dagis. idag lekte och härja hon när jag kom. men vi klädde på oss och gick en liten omväg hem, jag tyckte att jag kände att jag orkade det. men efter att ha gått en liten bit så fick jag bara gå saktare och saktare. fick sammandragningar hela tiden, trodde tillslut att jag aldrig skulle komma hem. nellie fick gå en bit själv, för då gick det ju väldigt sakta i alla fall. när vi kom hem åt vi mellis och byggde med duplo en stund innan vi började med maten. idag gjorde vi wok med fläksfilé, färska champinjoner, paprika, lök, purjolök och nudlar. till det hade vi sötsursås och nybakat bröd.

just nu känns det som bebis försöker ta sig ut ur min mage, den är helt tokig. nu när det är så nära så är det så spännande att inte veta om det är en flicka eller pojke. men det får vi snart reda på. längtar tills jag ligger där och ska trycka ut den där bebisen :) bara jag går 36 fulla veckor så jag får föda i karlskoga så kan den komma när den vill!

satt och tittade på reprisen på halv åtta hos mig nyss. blev så sugen på chokladmousse. men nu har ju älskling börjat träna och ska äta lite nyttigare. så då försöker vi hålla oss ifrån onyttigheter på veckan. men på helgerna så festar vi till det med något gott. skulle inte kunna leva ett liv utan god mat och gottigheter. man lever ju bara en gång och jag tycker verkligen om att laga mat och och äta :) det får bli en hallonsmoothie när älsklingen kommer hem från gymmet sen.

Postat av: Sandra & Novalie

Men gud så söt hon är =)

2011-01-18 @ 19:37:27
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Jossie - Gravid i v. 35

Hon är så söt :)

2011-01-19 @ 12:51:15
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: