tisdag

såhär har våran dag sett ut hittills idag. vi vaknade vid sex, klev upp och åt frukost och sen kröp vi ner i sängen och myste ett tag till. sen tog vi en mini promenad med båtsman på cirka 10 min, kom inte så långt idag heller. sen så tog vi ett bad innan det var dags att börja med maten. nellie låg i sin nya vagn idag också medans jag lagade mat. nellie och blivit så duktig på att äta själv och nu vill hon bara äta själv. när vi var hos annica och alexander i söndags så såg jag hur alex blåste på maten innan han stoppade det i munnen, så söt! och idag gjorde nellie samma sak, hon såg väl hur jag satt och blåste på maten. så roligt att se när de tar efter så fort :)


fil till frukost




till lunch blev det korvstroganoff och ris

nu sover nellie middag och jag har precis plattat håret. det blir inget dagis för nellie idag heller, hon har ingen feber idag med hon bajsade löst förrut också. har ingen aning vad det kan vara, men antar att det bara hänger ihop med förkylningen. för någe mer magsjuka orkar vi inte med! nellies farmor kommer hit om en liten stund när hon slutat för att ta hand om nellie så jag kan åka till jobbet. rickard kommer ju hem klockan fyra så det känns onödigt för mig att vabba en timme och sen åka och jobba ändå.
Postat av: Jossie - Gravid i v. 34

Hon är så söt! :)

2011-01-11 @ 19:16:06
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: