söndag

idag har jag varit ledig. och vi fick dessutom sovmorgon till halv åtta, det var snällt! igår efter jobbet åkte vi till örebro och köpte ett bord och stolar som jag hittade på blocket. det ska självklart slipas och målas vitt. rickard får sköta slipningen nu när jag är höggravid, så han har slipat bordsskivan och en stol än så länge. medans han slipade så var jag och nellie och handlade och lagade mat. nu sover den lilla middag, rickard ligger i soffan och vilar och jag sitter här :) är för rastlös för att bara lägga mig ner och vila. när nellie vaknar blir det nog en tur till cheapy för att köpa färg till bordet.

vi la ut vårat bord och stolar på blocket igår kväll, och redan så har 5 stycken ringt. det kommer en kille och köper bordet imorn eftermiddag. så nu får vi väl sitta på golvet och äta så länge. rickard och jag kan ju iof sitta i vardagsrummet, men det blir svårare för nellie. men det nya bordet ska nog vara klart om några dagar. trodde inte att det skulle gå så snabbt att få vårat sålt :)

det blev inga nyårslöften för min del i år, för jag vet att jag inte kan hålla dom i alla fall! men jag hoppas att 2011 blir ett lika bra år som 2010. och nästa månad är det dags för våran nya familjemedlem att titta ut, är så spännande att se vad det är för nått som kommer att komma ut :) 4 veckor kvar på jobbet också, sen får jag nån/några veckor på mig att vila upp mig innan nästa bebis.


Postat av: Magdalena

nej, va synd! hade jag vetat det hade nog vi köpt bordet och stolarna. vill byta ut vårat svarta =)

2011-01-02 @ 21:49:42
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: