projekt på gång

ni som känner mig vet att jag gillar att ha saker att göra. så när jag inte har nått mer att göra så skapar jag mig saker att göra :)

här kommer en lista på vad som ska göras den närmaste tiden



här i hallen där väggen går in så ska vi ta bort korgarna på väggen och sätta vit panel. sen ska nya hatthyllan upp och så ska jag bestämma mig om jag vill ha nån slags skoförvaring under eller om det bara ska stå någon fin stol i hörnet.

bild på hatthyllan som vi har köpt



i helgen så köpte vi ju en tripp trapp som vi hittade på blocket. så den har älskling slipat ner så nu ska den målas vit också. kommer passa bra i vårat vita kök.



bordet i köket är ju klart och en stol, men jag har två stolar till att måla.



såhär ser stolen ut slipad och omålad.


och så här ser stolen ut som är färdig

hade tänkt att köpa en pall på ikea så nellie kan tvätta händerna i köket. den är ju egentligen omålad men nu hade de fått in den i vitt också för bara en 50-lapp mer, så då får det bli en färdigmålad istället ;)


det här blir vad jag kommer börja med, kanske inte hinner med så mycket mer innan bebis tittar ut heller!
Postat av: louise

åh vad fint det kommer bli :))

2011-01-11 @ 21:35:47
Postat av: Frida

Vad duktig du är Carro, det kommer ju bli hur bra som helst :)

2011-01-12 @ 10:52:29

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: