onsdag

fredag för oss idag. rickard är ledig resten av veckan men jag jobbar på lördag. så idag slår vi till med pizza framför tv:n eftersom vi inte har något köksbord ;) när jag kom hem från jobbet idag så målade jag bordsskivan en gång till, så nu ska det bara torka torka torka nångång. var förbi i mammas butik också och köpte söta dynor till stolarna. lite skönare att sitta på också istället för en hård trästol.

nu sover nellan och rickard står i duschen. sen ska han åka iväg och köpa mat. är jätte hungrig nu, men det är alltid lika svårt att bestämma sig vilken pizza man ska ha. blir nog det vanliga, kebabpizza med pommes.

idag känns det som att magen har sjunkit ner en hel del. hoppas på att bebis snart fixerar sig och vill ut. kan ju alltid hoppas att den kommer runt det datumet det var beräknat från början, 8 februari. men bara för det så går jag väl över maxtid och får ett mars barn. ja vi får väl se helt enkelt :)


koncentration



och nellie har slagit rekord i sitt klossbygge nu också, 11 klossar!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: