måndag

idag har inte mycket blivit som det skulle. dagen började med att nellie och jag skulle ta oss en liten tur med båtsman så han blev rastad, men vi fick vända nästan direkt då jag upptäckte att det inte gick att gå ute. kunde ju inte ta ett steg utan att fötterna gled isär åt olika håll. ville inte riskera att ramla omkull så vi smög oss hemåt istället. när vi kom hem lagade vi mat, lekte lite och låg och myste tillsammans i soffan. är så mysigt när nellie är go och vill ligga och mysa i soffan. men oftast så går det bara bra en liten stund sen ska hon leka igen, men idag låg vi säkert en timme. vi är förkylda allihop här hemma så det var skönt att få vila lite, och det var väl troligen därför nellie låg stilla så länge. när nellie sov middag gjorde jag mig iordning då det var dags för jobb. men precis innan jag skulle åka med nellie till dagis så bajsade hon jätte löst, så det gick igenom kläderna och allt. var bara att byta allt och tvätta av henne. tog tempen också och då hade hon en grad mer än normalt. så det var bara att ringa rickard så fick han vabba sista två timmarna eftersom jag skulle till jobbet. det blev inte så långvarigt för mig på jobbet, jobbade tre timmar sen så kände jag att jag inte orkade sitta där längre med huvudvärk och snora. de stackars kunderna hörde ju knappt vad jag sa... nu ska jag lägga mig och vila framför tv:n så får vi väl se hur dagen ser ut imorgon.
Postat av: Jossie - Gravid i v. 34

Usch då, hoppas ni kryar på er!

2011-01-10 @ 23:20:30
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Mamma Stinas Dagbok

Hur gammal är lilla Nellie?

2011-01-10 @ 23:49:52
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: