måndag

skön arbetsdag idag från åtta till tolv, jobbar så hela veckan. efter jobbet hämtade jag upp min syster på busstationen. vi åkte hem, åt mat och läste lite om studier innan vi gick till dagis för att hämta nellan. hon låg fortfarande och sov när vi kom, men vaknade allt till när vi öppnade dörren till rummet där hon låg. när vi kom hem tog jag en snabbdusch innan vi åkte vidare till barnmorskan. känns som jag är där jämnt nu för tiden. allt såg bra ut idag också. sf-måttet var 31 och viktuppgången 11kg. men idag har jag haft sammandragningar mest hela tiden, vet inte om de gör ont eller om de bara är obehagliga. jag tappar även känseln i ena benet från och till när jag står upp, vilket känns väldigt obehagligt! jag kan ju inte sitta still hela tiden heller eftersom jag har nellie att ta hand om, sen måste hemmet skötas också och lagas mat. idag har det faktiskt varit jobbigt att göra allt detta. men det är väl så ibland nu på slutet. nu har jag i alla fall äntligen fått sätta mig ner och vila. älsklingen är iväg och kollar på en bil med sin pappa i västerås, men han borde nog komma hem snart.



godingen visar pappa hur man tvättar håret :)
Postat av: Jossie - Gravid i v. 35

Jobbigt med sammandragningarna och att känseln försvinner i benet, låter läskigt.. :/



Men då är det ju ändå bra att din lilla i magen har vänt sig och ligger långt ner då du är omföderska ;)

2011-01-17 @ 19:10:46
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Erika

2011-01-17 @ 20:47:39
Postat av: Erika

Hejsan Caroline !



Kollade din blogg och såg att du tidigare gjorde tavlor med namn på som man kunde köpa.

Har en kompis barn som ska döpas. Gör du fortfarande tavlorna? Skulle vara en perfekt dop present :)

2011-01-17 @ 20:49:58
Postat av: Therese- Gravid v. 34

Men vilken sötnöt!!!

2011-01-19 @ 17:08:14
URL: http://mylifeinthai.se

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: