magsjuka ..

idag när jag hämtade nellie från dagis så hade hon precis vaknat. och när florence (dagisfröken) lyfte ur henne ur vagnen där hon hade sovit så kände hon att nellie hade bajsat och det luktade inte särskilt gott. hon berättade även att nellie redan hade bajsat tre gånger till idag och att det hade luktat surt och fränt. så hon tyckte inte att nellie skulle komma till dagis imorn ifall hon hade blivit smittad av magsjukabakterier som går på dagis. så det blir jag som får stanna hemma och vabba imorn, för rickard har bokningar med kunder imorn på jobbet. hon är i alla fall pigg i övrigt och äter som hon ska, men nellie har ju varit dålig i magen nu fram och tillbaka. så hon kanske har en sån mage bara. hoppas hon blir bättre fort i alla fall!



blir tokig av att sitta och titta på alla matprogram på tv:n. blir ju sugen på allt sött dom gör. beror nog på att jag inte ätit en enda sötsak sen i lördags. och målet är att inte göra det förrens på fredag. då vill jag ha ben&jerry´s till efterrätt. jag kan sitta och klaga på hur sötsugen jag är medans rickard inte säger ett ljud om det. undra om han är lika sugen eller om han bara inte pratar om det. nu är han iväg och hämtar pellets, men han sa i alla fall att han ville ha en smoothie när han kommer hem. så det blir väl till att göra det, det smakar ju sött iaf :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: