magen vecka 33




nu har jag fått mig en riktigt kula, är det en killmage kanske ;)

idag har jag varit hos barnmorskan på kontroll. allt såg bra ut som vanligt, bebisens huvud låg nedåt men det var inte riktigt fixerat ännu. sf-måttet låg på 29 så jag följer min egen kurva och viktuppgång sedan inskrivningen är 10,5kg.

jag har redan nu tagit upp bebisens kläder i storlek 50-56. men det fick bli i de neutrala färgerna, för blir det en tjej så har vi en hel påse till med rosa kläder som vi kan ta upp. har lagt ner lite bebis kläder i bb-väskan, men till mig har jag inte packat än. det får väl bli i farten sen :) förlossningen gick ju så fort förra gången och det sägs ju att andra förlossningen oftast går betydligt mycket fortare, så det blir att åka till bb i god tid.
Postat av: Mikaela

Hej gumman. Hoppas allt är bra med er. Du kan väl höra av dig när du har tid att träffas. Kram

2011-01-03 @ 23:31:18

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: