lördag

när jag kom till jobbet idag visste jag inte hur länge jag skulle orka jobba pga förkylningen. men efter nån timme så var jag inne i jobbet och det rullade på bra idag. nästan 300 extra i provision fick jag in också :) när klockan slog 15.15 var det bara att logga ur telefon och "springa" ut som alla andra. svängde förbi kronhallen på vägen hem och köpte lördagsgodis också, har fått en ny godisfavorit. är precis som ahlgrens bilar fast mycket större och så köper man dom i lösvikt. supergoda!

när jag kom hem så kom det en tjej från karlskoga och köpte den vita lilla hallmöbeln och kabeltrumman som jag haft ute på annons. sen tog nellie och jag oss ett bad innan det var dags för kvällsmat. idag fick det bli hamburgare i bröd bara. det gick bra för nellie i nån minut, sen ramlade allt i sär så hon fick äta en bit i taget.

Postat av: Eleonore

Hej! Duktig hon är att äta. Olivia fick taco idag men hon fick inte äta själv...orkade inte städa igen(!) hihi. Man har blivit städtant sen man blev mamma. Ha det gott! Kramar

2011-01-08 @ 23:59:17
URL: http://elejoh.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: