läskigt

igår kväll när jag åkte hem från jobbet höll jag på att krocka. var faktiskt jätte otäckt. jag fick sladd på bilen när däcken åkte ur is spåren. samtidigt så mötte jag en bil så då styrde jag åt andra hållet. och då fick jag panik när jag höll på att åka i diket istället och då rattade jag tillbaka igen. men jag var nog lite ivrig med rattandet för bilen slirade sen åt alla håll. tillslut så kom jag tillbaka i spåren, men då var jag nog lite i chock. åkte jätte sakta hem resten av biten. det är den där jävla isen som ställer till det, det har ju blivit sånna spår som man måste hålla sig i för att inte få sladd. nu vill jag knappt sätta mig i bilen igen, för det var så läskigt. men imorse var nellie och jag tvugna att åka och handla mat så jag tänkte att nu tar jag det jätte försiktigt. men hur sakta jag än körde så hade jag svårt att hålla mig i spåren, var nog för att jag var så nervös. speciellt när jag är gravid och har nellie med i bilen. men sen måste jag ju ta bilen till jobbet också.. som tur är så är det bara små vägarna som är värst, stora vägen var helt okej igår i alla fall.

nu sover nellie och jag har hunnit med att grundmåla hennes tripp trapp en gång till. nu ska den bara målas med lackfärg en eller två gånger :)
Postat av: Sanna - Gravid i v.33

Men fy tusan vad läskigt! Att det ska vara så jäkla halt ute nu. :/ Vilken tur att du inte råkade ut för någon olycka iallafall!

2011-01-12 @ 15:59:25
URL: http://saaanna.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej va kul att du tagit bort lösen på din blogg:)



Jag har läst matte b & natur b denna termin för att själv söka till sjuksköterska :)

Du måste dessvärre ha alla ämnena inom parantesen om du inte har natur b. Det är vad vi fått lära oss iaf, så att läsa natur B va den snabbaste vägen för mig.

2011-01-12 @ 16:09:12
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Maria-längtan efter dig

Nej vi har ingen aning om vad det är. Tror dock på en tjej, fast sambon tror på kille. Det återstår att se, inte så länge kvar nu :D



Du får gärna gissa vad du tror i det här inlägget;

http://majiaanyberg.blogg.se/2011/january/nar-kommer-bebisen.html

2011-01-12 @ 21:20:44
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: