inget lösenord längre

nu struntar jag i lösenord och all avundsjuka och skitsnack. ni som vill läsa för att ni tycker det är roligt, forsätt med det :) och ni som bara läser för att ni är nyfikna, ni kan väl också få göra det då! men jag tycker att det var så mycket roligare att blogga när jag kunde kommentera bloggar och få kommentarer tillbaka :)
Postat av: Jossie - Gravid i v. 33

Kul att du är tillbaka igen! :D

2011-01-05 @ 19:31:14
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: kia

Hej Carro! Kul att du öppnar upp bloggen igen. Roligt att se att Nellie växer, ännu roligare att hon ska bli storsyster. <3 Ha det gott. Titta gärna in på min blogg, jag update inte lika ofta som dig men ändå =) Hälsa Nellan, Richard och smågrisarna. Kram / Kia

2011-01-05 @ 19:32:48
URL: http://dreamsbykia.blogspot.com
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Tjoho, äntligen! Det är svårt det där med om man ska lösenordsskydda bloggen, verkar vara lätt att man får en del jobbiga kommentarer när man bloggar om barn. Mycket avundsjuka och sånt! Usch!

Men man får väl helt enkelt plocka bort det dåliga och bara försöka strunta i det antar jag..

2011-01-06 @ 10:25:39
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Hej vännen! Jag visste inte att man kunde skriva kommentarer men det ser jag ju nu, hihi :). Jag skulle också vilja ha en blogg, hur fixar man det och är det mycket tidskrävande? Tråkigt att folk är avundsjuka :( förstår inte att man inte kan glädjas åt andra... Hoppas det är toppen med er o lilla magen! kramar

2011-01-07 @ 22:01:46

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: