humör

gud vilket dåligt humör jag är på. kanske beror på att jag bara börjar bli tung och osmidig. det är inte alls lika lätt att göra det som jag tidigare kunnat göra. och allt blir bara jobbigt. nellie har varit på bra humör imorse i alla fall, men i eftermiddags så var hon lite tjurig, gnällig och envis. vi försökte ju på oss en promenad till affären förrut och jag gick så sakta som jag kunde. men nellie skulle bara kasta av sig skorna hela tiden. och det testade verkligen mitt temperament.. vi klarade av promenaden i alla fall, fast det tog ungefär en timme. annars kanske det brukar ta 30 minuter, så vi gick väldigt sakta. kände oss tvugna att komma ut lite i friska luften när det var så fint väder. blir tokig av att bara sitta inne en hel dag. får hoppas att mitt humör är bättre imorn. men det borde det vara, det är ju fredag. sen så är det så stökigt och dammigt här hemma just nu också, och det gör mig på dåligt humör! men min kropp har inte orkat med att städa den här veckan. men imorn så måste vi verkligen ta tag i det. sen så blir det ju god fredagsmiddag och nått gott att tugga på. det är vi värda efter den här veckan.
Postat av: Fiia

Överlåt städningen till Rickard ;). Hihi

2011-01-21 @ 07:42:57
URL: http://ettmiirakel.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 37

Mina som "passar" är också rätt trånga runt om. Hoppas det är som du säger och att jag också blir lite mindre där efter förlossningen så dom passar bättre!

Hoppas du är på bättre humör idag, fredag och allt :)

2011-01-21 @ 11:40:57
URL: http://hejtina.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: