fredag

gud så skönt att det bara är fredag, iof så jobbar jag imorn fast jag är ledig på söndag. idag fick vi sovmorgon till halv åtta igen. både rickard och jag vaknade upp med ont i halsen, nellie har tydligen också blivit lite små sjuk så det är väl inte så konstigt. hon har ingen feber, men hon är snorig och hostar på nätterna.

idag på förmiddan har rickard fått hjälp med att sätta upp taklisterna i nellies nya rum, så nu är det äntligen snart klart. lika bra att få det gjort innan den lilla kommer. ska göra iordning ett linneskåp som vi ärvde av rickards gammelfarmor som nellie ska ha i sitt rum. så nu har vi en vit malm byrå till övers, men den får väl hämna på blocket när den nya är klar.

nellie och jag har bakat mums mums idag, tur att vi har en matberedare så jag slapp stå och vispa i 40min. hoppas på att dom blir bra nu också, tar nog med mig hälften till rickards föräldrar sen så vi inte äter upp alla själv ;)


nu sover nellan middag. när hon vaknar ska vi åka in till karlskoga och handla lite mat. ska också kolla om jag hittar någon långärmad lite tjockare tröja till nästa lilla. ringde på en annons på en tripp trapp i karlskoga som vi ska kolla på idag. har tänkt att måla den vit om vi köper den, så får nellie ha den eftersom den "nya" behöver ha den vi har idag, så vi kan fästa newborn baby setet på.


till kvällen blir det tacogratäng och nått gott att mumsa på till let´s dance! längtar lite till dess att nellie kommer sitta uppe med oss på fredagskvällarna och ha fredagsmys.
Postat av: Jossie - Gravid i v. 34

Åh en sån stol som jag också vill ha, såå fin! :D

2011-01-07 @ 12:04:33
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-07 @ 12:31:20
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vill du vara med i Veckans Blogg hos mig? Det är bara att trycka på länken nedanför så kommer du direkt till inlägget där du anmäler dig till tävlingen! :)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-v1-2011.html

Kram

2011-01-07 @ 23:56:12
Postat av: Anonym

Vad kul att du är med i Veckans Blogg! :)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-v1-2011.html

Kram

2011-01-08 @ 10:23:56
Postat av: Anonym

Hehe jasså, där ser man :) Men ni köper själva stolen beg och newborn babysetet nytt eller? Det är ju såå dyrt helt nytt tyvärr.. :/

2011-01-08 @ 13:08:40

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: