fredag

åhh så härligt med fredag! idag är jag i alla fall på bättre humör. stackars rickard igår .. men det är inte alltid lätt, har haft ganska jämnt humör under graviditeten, men det är nog inte så ovanligt med humörsvängningar på slutet. sen så får jag väl vara glad att det inte har varit så under hela tiden :)

idag tog nellie och jag tag i städningen. nellie var lite morgontrött så jag la henne i vagnen inne, sen så låg hon där och myste med sin snuttekanin medans jag städade. tog nästan tre timmar att städa, ändå så är det kvar att torka golven och skura badrummet. skönt att det mesta är gjort i alla fall. har även lagat mat till nellie och lagt kycklingen i marinad tills ikväll. det blir kyckling i lergryta med fetaostsallad idag med. har gjort en efterrätt också, men vi får väl se hur den smakar :) nellie sover middag nu och om en liten stund kommer fia hit en snabbis. idag är nellie bättre i magen, så det var nog ingen magsjuka. hon är hård eller lös i magen fram och tillbaka hela tiden. så på måndag blir det dagis igen om hon inte fått vattkoppor än. för det är ju ändå två veckor sen på söndag som hon blev smittad, om hon nu blev det. hoppas hon kommer undan med en lindrig sjukdom isåfall och att det går över fort!

morgonmys

Postat av: Jossie - Gravid i v. 36

Åh mysigt det såg ut :)

2011-01-21 @ 16:00:32
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 39

Så söt hon är! och Nellie är ett jättefint namn:)

2011-01-25 @ 13:39:47
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: