fredag

äntligen fredag! idag vaknade nellie tidigt så hon fick sova nu istället för efter lunchen. imorse var vi ute på en promenad, klarade av att gå en runda på 3,5km idag. det var längesen som jag gick så långt. men det kändes bra idag, även om jag har lite ont i bäckenet nu. men det är väl inte så konstigt. nu längtar jag tills jag kommer hem från jobbet, för idag ska vi äta marinerad kycklingfilé i lergryta med potatisgratäng och fetaost-sallad! så det ska rickard faktiskt få göra så det är klart när jag kommer hem vid halv åtta :)

idag har jag ingen matlåda till lunch så jag ska nog strax slänga ihop en omelett med champinjoner och tonfisk, så sparar jag lite så nellie får det när hon vaknar också.

min kittliga lilla busunge

Postat av: sash

sv: sötunge! absolut, måndag blir bra :)

2011-01-14 @ 16:46:28
URL: http://sosarah.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: