bb-väskan

nu är nästan allt ner packat i en väska. här är i alla fall de saker som ska finnas med innan vi åker:

- tandborste
- tandkräm
- shampo och balsam
- oparfymerad tvål
- ansiktskräm
- hårborste och kam
- deo
- amningsbehå
- amningslinne 2st
- mjukisbyxor till mig
- bindor (tyckte att det bara fanns enorma bindor på bb sist)
- amningsinlägg
- amningskopp (behövdes sist då jag hade så mycket mjölk)
- trosor
- strumpor
- inneskor
- kamera
- plånbok
- nån chokladbit
- snutte till bebis
- pyjamas till bebis
- 2 st bodies till bebis
- byxor till bebis
- overall till bebis
- mössa till bebis
- strumpor till bebis
- filt
- tutte

har säkert glömt något som jag måste lägga till
Postat av: Jossie - Gravid i v. 37

Låter som en bra lista det där, men så har du ju varit med förr :) Min syster sa att jag inte skulle glömma handduk, men det borde väl finnas där..? Vet du något om det?

2011-01-31 @ 18:16:19
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie - Gravid i v. 37

Okej, ja det var det jag trodde också - att man fick låna där.. :)



Just nu är vi inne på att köpa en saab som sagt så får tacka nej till ditt erbjudande :P Vad har ni tänkt köpa för bil istället för passaten?

2011-01-31 @ 18:57:56
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie - Gravid i v. 37

Aha, de är en fin bil! :)

2011-01-31 @ 19:23:30
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: