vecka 39



vecka 39

kroppen förändras en hel del under graviditeten. den här gången så tycker jag att min rumpa har försvunnit, eller kanske inte försvunnit, men den har hängt ner sig i alla fall :P å andra sidan så har jag aldrig haft en fyllig rumpa, men när jag börjar amma sen så kommer den väl bli obefintlig. jag vill faktiskt ha en rumpa. får väl se till att få lite muskler där sen istället! jag har inte alls fått så mycket vätska i kroppen som jag fick under min förra graviditet, men det beror nog på att det var sommar då och nu är det kallt. min förlovningsring sitter jätte löst och håller på att åka av. sist fick jag ta av mig den 3 månader innan. viktuppgången är ju nästan densamma, så det hänger nog på all vätska jag fick då. men mer behåring på halsen/magen/rumpan har jag fått den här gången också .. sen så har jag fått en utputande navel, det fick jag inte förra gången. ska bli spännande att se hur kroppen kommer att se ut sen efter förlossningen!

har haft mycket sammandragningar idag, men inget som gör ont.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: