trött

nu är jag allt bra trött. för när nellie sov middag bakade jag. när hon vaknade lekte vi med duplo. efter nån timme klädde vi på oss och gick ut i snön. väntade på att pappan skulle komma hem så vi kunde vara ute med han när han skottade. men han kom ju aldrig så jag tog tag i skottningen, men jag tog bara på framsidan. garageuppfarten får rickard ta ikväll med snöslungan efter att han har tränat. när rickard kom hem gick vi in och stekte en massa pannkakor som fick bli våran kvällsmat idag. tycker egentligen inte att det är speciellt mycket mat, smakar ju som rulltårta typ. men gott är det i alla fall, och det tycker nellie med som slukade i sig 2,5 pannkakor.

efter middagen var det läggdags för nellie och rickard åkte iväg och tränade. jag packade in allt i bilen som ska med på loppisen på lördag. ska försöka bli av med en del saker som bara ligger i källaren. har även rensat i garderoben, så en hel del kläder följer också med. så imorn åker jag dit och lägger upp allt så det är klart tills på lördag. ska bli skönt att få lite ordning nere i rummet i källaren, men det känns som det bara blir fler saker som hamnar där hela tiden ;)

nu ska jag snart titta på halv åtta hos mig, sen blir det nog att se nått program som jag spelat in i veckan som jag inte hunnit se än. har en massa sammandragningar nu, men det beror nog på att jag hållt igång hela dagen!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: