torsdag

torsdag idag, vilket innebär att vi går in i en ny vecka. vecka 39 :) säger man det så så känns det så nära. men skulle jag gå över maxtid så innebär det ju att jag kan få vara gravid i 4 veckor till! och det är alldeles för mycket! igår em/kväll kändes det som det nästan var på g. jag har senaste tiden fått som ilningar ner i bäckenet och ljumskarna, men igår gjorde det till och med ont. de kom mest när jag stod och lagade mat, diska eller gick. vaknade även några gånger inatt av att det högg till. har fått så några gånger idag också så det kanske bara är bebisen som borrar ner sig i bäckenet, men det är ingen skön känsla direkt. ska till barnmorskan på måndag så då får vi väl se om bebis fixerat sig också.

imorse åkte nellie och jag till fia och umgicks. och när stan hade öppnat så åkte vi dit och kikade lite. hade kollat in en jacka till nellie på kappahl i örebro, men den fanns här i stan också. så vi köpte den, köpte faktiskt en blå då både jag och rickard tyckte att den var finast. tjejer behöver väl inte alltid ha rosa, jag får köpa nån söt mössa till så det syns att hon är en tjej i alla fall :)

har även spanat in en beige söt kappa på h&m som jag tänkte köpa till henne. vill ju ha nån "finjacka" också :)



klockan tolv kom vi hem, då åt vi lunch och sen la jag nellie. nu hoppas jag att hon sover ett tag så jag får vila lite. för sen är det väl full rulle igen. idag ska vi i alla fall baka, för imorn kväll kommer andreas, eleonore och olivia hit. då blir det middag och fika, så då har jag nått att baka till :)

och bara för att jag har en fullspäckad helg framför mig så kommer väl bebis att titta ut imorn. visst, det gör väl inget så som jag har tjatat, men har den inte kommit nu i veckan så kan den få vänta till nästa vecka ;)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: