tisdag

idag vaknade nellie klockan sju. då hämtade jag in henne till min säng så låg vi och myste och kolla på tv en stund. sen gick vi upp och kokade havregrynsgröt och ägg. är så himla gott så det ska jag försöka göra några gånger i veckan. och den lilla verkligen älskar det, jag tror vi åt lika mycket hon och jag :) bilden längst ner visar väl hur gott hon tycker det är!



 

när jag hade lämnat nellie på dagis klockan nio, så åkte jag in till karlskoga för att sola några minuter. de har ju även öppnat hus no4 i colluseums lokaler, så jag kikade även in där också. fick med mig en födelsedagspresent till mamma och en inredningssak till mig själv. kan visa bild när jag satt upp det.

 

nu ska jag snart äta lunch, måla köksstolen en gång till och sen lägga mig och vila.

 

usch vilket väder det är ute idag. har ingen lust alls att vara ute. det blir nog bara sen när jag går till dagis och hämtar nellie. sen ska vi ta ett varmt bad tillsammans. till middag idag blir det kycklingssoppa och nybakat bröd. ska kika lite på recept på bröd nu och se vilket jag ska göra :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: