tisdag

idag efter att jag lämnat nellie på dagis så åkte jag hem och gjorde mig iordning. sen tog jag bilen in till stan i karlskoga för att titta på lite kläder åt nellie. jag hittade inte så mycket, men fick med mig ett par jeans, en dagis tröja och ett bar dagis byxor.

nellie tittar skeptiskt på sina nya jeans

 

skulle ta en titt på amningsbehåar på lindex också, men de hade slutat sålt det! så typiskt, för de hade jätte sköna amningslinnen som jag köpte där när jag amma nellie. jag har ju dom kvar, men de är ganska välanvända då jag näst intill bodde i dom 3 månader efter förlossningen. jag hade nästan aldrig behå på mig. det jag var ute efter nu var en amningsbehå utan byglar som jag fått tips om via en blogg. men nu fanns det ju inga så. kikade in på h&m också där jag i alla fall hittade ett amningslinne, så det blir nog bra ändå. annars får jag kolla på lindex nästa gång vi åker till örebro.

 

när jag kom hem från stan åt jag lunch och sen satt jag mig och vila i soffan tills det var dags att hämta nellie. tog en promenad till dagis, sen gick vi förbi hemma och hämtade båtsman och gick en liten bit till. han måste ju också få lite motion. promenaden kändes bra i kroppen, men jag har idag fått sammandragningar var femte/tionde minut ungefär. kan det inte betyda att det är dags snart, positivt är ju i alla fall att jag vet att det är livmoderns sätt att förbereda sig :)

 

när rickard kom hem så började jag med maten, idag åt vi blomkålsgratäng och kyckling och champinjongryta. men det börjar redan kurra lite i magen, så dags för nån mellis snart. rickard är iväg och tränar, så jag får försöka roa mig själv en stund till. mina dagar är väldigt långa nu när jag går hemma!

 

 

Postat av: elin andersen

därför jag inte hittade några på lindex. förut när jag inte skulle ha någon tyckte jag att det hängde amningbehåar överallt men inte nu.hoppas det sätter igång snart så ni får träffa eran lilla bebis=)

2011-02-15 @ 20:11:47
Postat av: Emma

Dom där jeansen är så jäkla snygga :)

2011-02-15 @ 22:34:30
URL: http://emmatervo.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej men Linn's bästis Moa har dom ;p

Jag ska tatuera in två hjärtan som sitter ihop, det ena lite mindre än det andra. Det står för mig och Linn såklart =)

2011-02-16 @ 10:20:08
URL: http://emmatervo.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

ååh vilka tuffa jeans! En liten sötnos...

2011-02-19 @ 18:17:29

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: