tisdag

vilken tråkig dag jag har haft. medans nellan har varit på dagis så har jag bara suttit i soffan med datorn i knät och kollat mat och bak bloggar. jag älskar att baka men har tyvärr ingen att baka till. förut så var det så roligt att baka då min sambo uppskattade det när han kom hem från jobbet. men nu när han inte äter sötsaker så blir det så tråkigt att baka, för vem ska jag baka till? jag äter ju inte upp allt själv, eller det kan jag väl men det skulle ju inte vara så bra kanske! nu sover nellie och rickard är iväg och tränar, och jag "orkar" verkligen inte bara sitta här flera timmar till, jag vill hitta på nått. men som höggravid så är det ju inte det lättaste och sen så måste jag ju såklart hålla mig hemma eftersom nellie sover. jag vill baka, jag ska nog ta och baka något nu. mitt sötsug gör mig bara ännu mer deprimerad. och när jag försöker röra på mig så känns det som jag väger över 100kg. snälla bebis, kan du inte komma ut snart så att jag slipper vara rastlös..



nellie stod och kollade ut medans jag lagade mat och pappan skottade
Postat av: elin andersen

du får baka och frysa in.så du har när bebisen tittat ut och alla ska komma på fika.

2011-02-08 @ 21:42:04

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: